Μπορεί κάποιος να βγάλει Χρήματα απο το δικτυακό marketing; Ποιά ειναι η καλύτερη εταιρία Δικτυακού Marketing στην Ελλάδα;

Περιεχόμενα

Είναι γεγονός οτι το οι φήμες για τις εταιρίες mlm δεν είναι και οι καλύτερες και ο κόσμος πολλές φορές διερρωτάται αν γίνεται να βγάλει Χρήματα απο το δικτυακό marketing.

Η αλήθεια λοιπόν σε μια σύντομη απάντηση είναι, ναι αλλά υπάρχουν προϋποθέσεις… και θα αναλύσουμε λοιπόν τι χρειάζεται παρακάτω.

Τον τελευταίο καιρό (περίπου 3 έτη) και μετά απο μια έντονη περίδο, παρουσιάζεται μια ιδιαίτερη έξαρση στις εταιρίες σε εταιρίες που έχουν βασιστεί με βασικό μοντέλο προώθησης το δικτυακό marketing (multi-level-marketing: MLM).

Μάλλιστα αρκετοί οικονομολόγοι έχουν πεί οτι το δικτυακό marketing είναι η επιχείρηση του 21ου αιώνα.

Όροι όπως “πυραμίδες”, “πυραμιδικά συστήματα”, “μασωνικά συστήματα” κλπ  θα σας είναι γνωστά και σίγουρα θα έχετε ακούσει κόσμο να αναφέρεται σε εταιρίες τύπου Amway με τα χειρότερα λόγια.

Καλό είναι λοιπόν να ξεκαθαρίσουμε κάποιες έννοιες καθώς υπάρχει αρκετή παραπληροφόρηση καθώς όσο και αν κατακρίνουμε την Amway και τους ανθρώπους που ασχολούνται με την Amway είναι σαν να εθελοτυφλούμε, καθώς είναι ένας αρκετά υγειής κολοσσός και αρκετοί άνθρωποι του περίγυρου μας ζούνε απο αυτή, ενώ προιόντα της Amway κυκλοφορούν ακόμα στα ντουλάπια αρκετών νοικοκυριών.

Τι ακριβώς είναι το πολυεπίπεδο marketing (MLM) ή δικτυακό marketing;

Το όνομα πολυεπίπεδο υποδηλώνει πολλαπλά επίπεδα μεταπωλητών που διαθέτουν στην αγορά ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σε καταναλωτές. Ένας αντιπρόσωπος πωλήσεων (συνήθως τον ονομάζουμε ανεξάρτητο συνεργάτη, μέλος του δικτύου ή διανομέα) βρίσκει νέους πελάτες μπορεί να τους πουλήσει το προιόν ή την υπηρεσία αλλά μπορεί επίσης να εισάγει και τους ίδιους τους πελάτες στο σύστημα των μεταπωλητών της εταιρίας.

Συμβατική εταιρία σε σχέση με εταιρία δικτυακού marketing - Χρήματα απο το δικτυακό marketing
Η διαφορά λειτουργίας μιας παραδοσιακής επιχείρησης σε σχέση με μια εταιρία δικτυακού marketing

Πολυεπίπεδες Πωλήσεις (marketing) είναι στην πραγματικότητα αυτό που θα ήθελα να έχουν όλες οι εταιρείες (ανεξάρτητα αν είναι MLM ή όχι).

Θα έχετε σίγουρα ακούσει κάποια επιχείρηση να αναφέρει, “Συστήστε ένα φίλο σας και θα λάβετε έκπτωση στην επόμενη αγορά σας,” αυτό είναι ένα είδος δικτυακού marketing.

Εταιρίες εμπορικά καταστήματα, γυμναστήρια, εταιρίες τηλεφωνίας , καθώς και αμέτρητες άλλες βιομηχανίες χρησιμοποιούν κάποια παρόμοια προσφορά, χρησιμοποιώντας την λογική “Φέρε μας πελάτες και θα ανταμειφθείς”.

Ιδιαίτερα κάποιοι κλάδοι όπως οι γιατροί, οι δικηγόροι και οι λογιστές μπορούν να πετύχουν ή να αποτύχουν στον επαγγελματικό τομέα τους με τη δύναμη που έχουν οι πελάτες τους να τους συστήσουν ή να μην τους συστήσουν σε άλλους.

Όλες αυτές οι επιχειρήσεις απλώς προσπαθούν να πείσουν τους τωρινούς τους πελάτες να διαφημίσουν και να συστήσουν το προϊόν τους ή την υπηρεσία τους σε νέους πελάτες.

Ποιές είναι οι πιο γνωστές εταιρίες Δικτυακού Marketing στην Ελλάδα;

Είναι σίγουρο οτι υπάρχουν πάρα πολλές εταιρίες οι οποίες έχουν και στην Ελλάδα αντιπροσώπους, και σίγουρα δεν μπορούμε να αναφερθώ σε όλες.

Κάποιες απο αυτές που έτυχε να ακούσω είναι οι παρακάτω, για να σας δώσω μια ιδέα:

Γιατί ο κόσμος θεωρεί τις εταιρίες αυτές “απάτη”;

Συμβατική εταιρία - Πυραμίδα - Χρήματα απο το δικτυακό marketingΠολύς κόσμος έχει ασχοληθεί με κάποια απο τις παραπάνω εταιρίες εραστιτεχνικα, έχει τοποθετήσει λίγα ή περισσότερα χρήματα για να ξεκινήσει αλλά αφού δεν προσπάθησε, δεν είχε έσοδα και έχει απογοητευτεί.

Αρκετοί μάλλιστα έχουν αγοράσει μεγάλα “πακέτα” εισόδου στην εταιρία που έχουν μπεί, με αποτέλεσμα εφ’ όσον δεν εργαστήκανε να μην καταφέρουν να έχουν επιστροφή του αρχικού κεφαλαίου τους.

Αυτό φυσικά συμβαίνει πολύ συχνά και στις συμβατικές εταιρίες.

Υπάρχουν όμως παραδείγματα ανθρώπων που ασχολήθηκαν με το χώρο του δικτυακό μάρκετιγκ ώς επάγγελμα και έχουν επιτύχει και κερδίζουν πολύ σημαντικά ποσά απο μια ή περισσότερες εταιρίες δικτυακού Marketing.

Άρα υπάρχουν όπως και στο συμβατικό επιχειρείν επιτυχίες και αποτυχίες.

Το πώς θα πληρώνεται κάποιος, το πότε θα πληρώνεται και υπο ποιές προϋποθέσεις είναι κάτι που το μαθαίνει ένας υποψήφιος απο την αρχή.

Πολλές φορές όμως ο ίδος ο υποψήφιος, θεωρεί οτι ο δρόμος είναι εύκολος, ενώ στην πραγματικότητα χρειάζεται δουλειά, όπως όλα τα επαγγέλματα.

Όλοι αυτοί που τα παρατάνε αναφέρουν οτι η εταιρία δεν αξίζει, οτι δεν αξίζει το προιόν, οτι δεν είναι εύκολο να πωληθεί, οτι το μάρκετιγκ φταίει κλπ.

Όμως στην ουσία δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι τα παρατήσανε γρήγορα… και εφ’όσον άλλοι καταφέρνουν και βγάζουν χρήματα με το ίδιο προιόν και το ίδιο οικονομικό πλάνο, άρα συνήθως ο παράγοντας αποτυχίας είναι οι ίδιοι.

Μια συμβατική επιχείρηση έχει μέσο χρόνο απόσβεσης της επένδυσης μια τριετία.

Δηλαδή πρέπει κάποιος να επενδύσει 10.000€ – 50.000€ (για μια μικρή επιχείρηση) για να έχει επιστροφή στα χρήματα του μετά απο μια τριετία.

Ένα σενάριο τέτοιο θεωρείται επιτυχημένο.

Παρ’ όλα αυτά ακόμα και στις συμβατικές επιχειρήσεις υπάρχουν μεγάλα ποσοστά αποτυχίας.

Αυτή τη στιγμή 65.000.000 άνθρωποι ασχολούνται με κάποια εταιρία δικτυακού marketing (MLM). Το πλήθος είναι πραγματικά τεράστιο.

Περίπου κάθε λεπτό περίπου ξεκινούν 10 νέες επιχειρήσεις απο το σπίτι (δικτυακές επιχειρήσεις).

Μπορεί κανείς να βγάλει χρήματα απο το Δικτυακό Marketing ή απο το Internet Marketing;

Θα αναλύσω την εμπειρία μου παρακάτω, αλλά σε γενικές γραμμές η απάντηση είναι Ναι και μάλλιστα αρκετά.

Λίγοι όμως είναι αυτοί που αντέχουν να δοκιμάσουν, να αποτύχουν, να εκπαιδεύονται και τελικά μετά απο κάποιο διάστημα να αρχίζουν να σημειώνουν μικρές επιτυχίες.

Επίσης υπάρχουν πραγματικά εκατοντάδες εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ με προιόντα ή υπηρεσίες που καλύπτουν κάθε γούστο.

Είναι σημαντικό όμως να αρεσει σε κάποιον αυτό που πουλάει.

Άρα λοιπόν αν και δεν μπορώ να πώ οτι θα μπορούσα να σταθώ οικονομικά μόνο με την εμπλοκή μου με τις εταιρίες δικτυακού marketing, διαφαίνεται οτι τα επόμενα χρόνια θα πηγαίνει όλο και καλύτερα ο χώρος, αφού έγινε η αρχή.

Σίγουρα όμως δεν θα μπορούσα σε καμμία περίπτωση να συστήσω αυτού του τύπου την εργασία ώς “Εύκολο χρήμα”.

Απαιτεί χρόνο και αφοσίωση.

Η δική μου εμπειρία με το δικτυακό Marketing

Ασχολούμαι με το δικτυακό Marketing εδώ και περίπου 9 χρόνια, φυσικά παράλληλα με την ενασχόληση μου με το συμβατικό επιχειρείν.

Τα χρήματα τα οποία κέρδισα τον πρώτο χρόνο ήταν αμελητέα (περίπου 900€) αλλά και το κεφάλαιο το οποίο επένδυσα ήταν πολύ μικρό, σε σχέση με το αν άνοιγα μια συμβατική επιχείρηση.

Ενώ στα όρια του πρώτου χρόνου ήμουν στη διαδικασία να απεμπλακώ απο την εταιρία με την οποία δούλευα, αποφάσισα να συνεχίσω και εκεί ήταν και η κρίσιμη απόφαση που κλήθηκα να πάρω, γιατι είχα καταναλώσει αρκετό χρόνο με σχετικά λίγα έσοδα.

2 χρόνια μετά την πρώτη μου επαφή, ασχολήθηκα με 3 εταιρίες δικτυακού marketing (Internet Marketing) και μπορώ να πώ οτι τα έσοδα είχαν αρχίσει και παρουσιάζουν ενδιαφέρον.

Στα 9 χρόνια πλέον σήμερα που γράφω αυτές τις γραμμές το δικτυακό marketing αποτελεί πλέον ένα σημαντικό έσοδο για εμένα.

Φυσικά ο τρόπος προσέγγισης έχει αλλάξει ριζικά.

Χρησιμοποιώ σύγχρονα εργαλεία προώθησης, χρησιμοποιώ αρκετά τα social media και το internet και ο κύκλος στον οποίο απευθύνομαι είναι διαχωρισμένος απο τον κύκλο του συμβατικού μου επιχειρείν.

Ο χρόνος που καταναλώνω είναι περι τις 15 ώρες την εβδομάδα και τα αποτελέσματα μου είναι αρκετά ικανοποιητικά.

Το μυστικό επιτυχίας στο Δικτυακό Marketing

Είναι σημαντικό να καταλάβει κανείς οτι σε μια εταιρία δικτυακού Marketing δεν πουλάει το προιόν ή την υπηρεσία, αλλά τον εαυτό του και τη δουλειά του.

Όσο περισσότερα έχεις να προσφέρεις στους συνεργάτες σου και όσο μεγαλύτερη αξία προσδίδεις σε αυτούς, τόσο οι συνεργάτες σου σε ακολουθούν σε ότι κάνεις.

Όσο περισσότερο μαθαίνεις εσύ να είσαι καλύτερος σε ότι κάνεις, πιο αποδοτικός, πιο ποιοτικός και γνωρίζεις νέες δεξιότητες πωλήσεων και εργαλεία για να κάνεις σωστά τη δουλειά σου, τόσο περισσότερος κόσμος σε ακολουθεί.

Η επιτυχία σου έχει να κάνει με το πόσους ανθρώπους βοηθάς να πετύχουν καλύτερες πωλήσεις ή να εξελιχθούν ώς άνθρωπο μέσω των δεξιοτήτων που μαθαίνουν απο εσένα!

Αν το σκεφτείς αυτό είναι σαν να εκτελείς κοινωνικό έργο.

Αυτή και μόνο η σκέψη με ενθουσιάζει στο δικτυακό Marketing.

Επίσης είναι σημαντικό να καταλάβουμε οτι δεν είναι εύκολη δουλειά.

Aπαιτεί αρκετό χρόνο για να βελτιώσεις τον εαυτό σου και την ομάδα σου.

Επίσης απαιτεί κάποιο (σχετικά μικρό) κεφάλαιο στην αρχή για προωθητικές ενέργειες.

Το σημαντικότερο είναι οτι ανεξάρτητα απο την οικονομική κατάσταση της χώρας μας, στο δικτυακό marketing δεν υπάρχουν όρια για το πού θα επεκταθεί κανείς.

Με ένα μικρό ποσό γίνεσαι συνεργάτης και όσο περισσότερο εργαστείς και διαφημίσεις την δουλειά σου, τόσο περισσότερα είναι και τα οφέλη.

Ποιό είναι το καλύτερο προιόν για μια εταιρία MLM;

Προσωπικά προτιμώ να εργάζομαι με εταιρίες δικτυακού marketing που δεν έχουν προιόν αλλά υπηρεσίες.

Οι υπηρεσίες έχουν το καλό οτι δεν έχουν έξοδα διάθεσης, οπότε το κέρδος είναι μεγαλύτερο.

Άρα αν έχουμε να προωθήσουμε μια καλή υπηρεσία, έχουμε περισσότερες πιθανότητες να κερδίσουμε χρήματα.

Επίσης προτιμώ τις εταιρίες οι οποίες δεν έχουν μεγάλο κόστος εγγραφής ούτως ώστε να συμβαδίζουν με την κατάσταση της χώρας μας.

Όμως τα δίκτυα μου δεν περιορίζονται στην Ελλάδα, αντιθέτως δουλεύω αρκετά με το εξωτερικό.

Πώς αξιολογώ μια εταιρία δικτυακού Marketing (Multi-level Marketing Company);

Οι παράγοντες που προσέχω για να αξιολογήσω μια εταιρία είναι οι παρακάτω:

1. Policies & Proceedures (Πολιτικές και διαδικασίες)

Το βασικό που πρέπει να μάθετε είναι αν οι διαδικασίες και οι πολιτικές που εφαρμόζει μια εταιρία ταιρίαζουν με τις πεποιθήσεις σας.

Για παράδειγμα:

  • Επιτρέπει η εταιρία MLM να χρησιμοποιώ το όνομα της στα Social Media ή είναι υποχρεωτικό να μην αναφέρω τίποτα και η όλη προσέγγιση να γίνεται στόμα με στομα;
  • Έχω στόχο ελάχιστων καταναλώσεων ανα μήνα για να πληρωθώ;
  • Τί γίνεται αν απλά γραφτώ και δεν κάνω καμμία πώληση σε ένα χρόνο; Θα έχω απολαβές; Θα έχω προνόμια;
  • Πρέπει οπωσδήποτε να δημιουργήσω δικό μου δίκτυο μεταπωλητών; Τι γίνεται αν απλά βρώ μόνο καταναλωτές του προιόντος ή της υπηρεσίας;
  • Υπάρχει δωρεάν εκπαίδευση ή χρειάζεται να πληρώνω για να εκπαιδευτώ για να φτάσω να γίνω καλός πωλητής;
  • Υπάρχει ομάδα υποστήριξης στη χώρα μου; Σε ποιόν μπορώ να απευθυνθώ εάν δεν γνωρίζει ο Upline/Sponsor μου κάποια πράγματα;

2. Track Record (Φήμη και Ιστορικό)

Το καλό ιστορικό μιας εταιρίας παίζει σημαντικό ρόλο, διότι μην ξεχνάτε οτι σε μια εταιρία δικτυακού Marketing είστε στην ουσία πωλητές.

Άρα όταν ο πελάτης σας θέλει να αγοράσει απο εσάς, θα κάνει μια έρευνα Online για να δεί τι γράφουν για την εταιρία σας.

Πολλοί προτιμούν εταιρίες οι οποίες λειτουργούν πάνω απο 10 χρόνια γιατί αυτό τους προσφέρει εφησυχασμό στην συνείδηση τους οτι δουλεύουν με μεγάλη εταιρία.

Βέβαια υπάρχει και ο αντίλογος εδώ, οτι μια πολύ μεγάλη εταιρία δεν προσαρμόζεται εύκολα και δεν αλλάζει εύκολα διαδικασίες αν κάτι δεν πάει καλά σε μια χώρα.

Η εταιρία με την οποία θέλετε να συνεργαστείτε, είναι Start-up; Δηλαδή ξεκίνησε πριν 1-2 χρόνια;

Αν ειναι Startup και δεν έχει καν προιόν ακόμα ή υπόσχεται οτι θα φέρει κάτι κοσμογονικό, τότε ίσως ισχύει το: “Αν μοιάζει πολύ καλό το προιόν για να είναι αληθινό, τότε μάλλον δεν θα πρέπει να το πιστέψετε”.

Απο την εμπειρία μου, ο μέσος χρόνος ζωής για πάνω απο 80% των MLM εταιριών είναι 1-2 χρόνια.

Γιατί όμως μπορεί να αποτύχει μια εταιρία δικτυακού Marketing σε 1-2 χρόνια;

Διότι πολύ απλά μια εταιρία δικτυακού Marketing τις περισσότερες φορές στηρίζεται στο γεγονός οτι θα παρέχει τις αποδόσεις που λέει, όσο μπαίνουν χιλιάδες νέοι συνεργάτες κάθε μήνα.

Αν σταματήσει η εισροή συνεργατών τότε δεν βρίσκει πλέον τα επιπλέον χρήματα (πέρα απο τις πωλήσεις των προιόντων) για να δώσει τις προμήθειες στους υπάρχοντες συνεργάτες.

Και εκεί έρχεται η στιγμή που κλείνει γιατί δεν μπορεί να τα βγάλει περα.

Όταν όμως μια εταιρία έχει σταθερό ρυθμό ανάπτυξης ή ακόμα και πτώση και επιβιώσει, τότε αυτό δείχνει οτι μπορεί να λειτουργήσει μόνο με τα προιόντα που πουλάει.

Στις περισσότερες εταιρίες τα κυρίως έσοδα και οι προμήθειες έρχονται απο την εισροή νέων συνεργατών και όχι απο τις πωλήσεις προιόντων.

Αυτό αν το διαπιστώσετε, τότε θα πρέπει να σημάνει συναγερμός.

Αν μια εταιρία έχει πάνω απο 3 χρόνια ιστορικό, τότε είναι σε καλό δρόμο και έχει κατακτήσει μια θέση στην αγορά βάσει στατιστικών.

Επίσης θα πρέπει να διαβάσετε τα Online σχόλια για την εταιρία σας στο Internet.

Πάντα θα υπάρχουν κακά σχόλια, καθώς δεν πετυχαίνουν όλοι, απλά αυτοί που δεν πετυχαίνουν το φωνάζουν.

Το θέμα ειναι αν τα σχόλια αυτά ειναι βάσιμα.

Καντε τη δική σας έρευνα.

3. Product (Προιόν)

Το προιόν που μπορεί να πουλάει μια εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ χωρίζεται σε δυο βασικές κατηφορίες:

  • Φυσικά Προιόντα
  • Υπηρεσίες

Φυσικά Προιόντα

Σαπούνια, απορριπαντικά, αναλώσιμα, καφές, πολύτιμα μέταλλα, προιόντα υγείας, καλλυντικά, κολώνιες, προιόντα αντιγήρανσης, προιόντα με “μαγικές ιδιότητες” που υπόσχονται οτι θεραπεύουν κάποια ασθένεια, ηλεκτρονικά τσιγάρα κλπ

Υπηρεσίες

Νομικές Υπηρεσίες, Επενδυτικά Προιόντα, Κρυπτονομίσματα, Εκπτώσεις σε καταστήματα, Online Εργαλεία, Εργαλεία προώθησης ή Marketing και άλλα πολλά

Να επιλέξω προιόν ή υπηρεσία;

Αυτό ειναι καθαρά δική σας απόφαση με το αισθάνεστε πιο εύκολο να πουλήσετε.

Αυτό που θα σας αναφέρω εδώ είναι απλά οτι για να μπορέσει μια εταιρία να πουλήσει ένα προιόν, για παράδειγμα ένα σαπούνι, θα πρέπει να έχει καταφέρει να έχει μια πολύ καλή συμφωνία με την εταιρία που φτιάχνει το σαπούνι αυτό.

Αν το σαπούνι κοστίζει για παράδειγμα 0,50€ στον παραγωγό, η εταιρία δικτυακού Marketing για να βγάλει τις προμήθειες των συνεργατών σε 10 επίπεδα θα πρέπει να πουλήσει το σαπούνι για παράδειγμα 1,00€ ώστε να υπόλοιπα 0,50€ να πάνε σε προμήθειες συνεργατών και στο κέρδος της.

Εκει λοιπόν μπορεί να πέσει στην παγίδα να δώσει το σαπούνι στα 2,00€ και να κρίνει ο τελικός καταναλωτής οτι είναι ένα ακριβό προιόν για να το αγοράσει αν δεν έχει κάτι ιδιαίτερο.

Πρέπει λοιπόν να βρεθεί μια ισορροπία.

Αντίθετα στη περίπτωση της υπηρεσίας, η εταιρία φτιάχνει μια φορά την υπηρεσία και πουλάει την ίδια υπηρεσία σε 100 άτομα ή 10.000 άτομα με σχεδόν τα ίδια λειτουργικά κόστη.

Οπότε στην περίπτωση της υπηρεσίας έχουμε περισσότερα περιθώρια κέρδους.

Αυτά απλά τα αναφέρω και ειναι προσωπική μου άποψη οτι οι υπηρεσίες έχουν μεγαλύτερο κέρδος.

Απο εκεί και πέρα θα πρέπει να δείτε εσείς αν σας ταιριάζει περισσότερο να παρουσιάζετε τις ιδιότητες ενός σαπουνιού ή μιας υπηρεσίας.

4. Compensation Plan (Οικονομικό Πλάνο)

Το Compensation Plan (οικονομικό πλάνο) μιας MLM εταιρίας είναι ο τρόπος με τον οποίο πληρώνει τους συνεργάτες της.

Τα οικονομικά πλάνα συνήθως διαχωρίζονται σε Binary (διαδυκό), Matrix (πίνακας), Universal, Party Plan, Gift Plan, Generation, Spill Over Binary, Spill Over Matrix κλπ.

Δεν έχει νόημα να αναλύσουμε διεξοδικά κάθε πλάνο καθώς όλα έχουν τα καλά και τα κακά τους.

Κάποιες εταιρίες MLM χρησιμοποιούν συνδιασμό των παραπάνω κρατώντας τα καλά απο κάθε είδος.

Συνήθως υπάρχουν πολλαπλά Bonus που μπορεί να έχετε, μερικά παραδείγματα φαίνονται παρακάτω:

  • Sponsor Bonus (το οποιο το παίρνετε αν εισάγετε ένα νέο συνεργάτη)
  • Fast Start Bonus (το οποίο το παίρνετε αν κάνετε γρήγορα κάποιους πελάτες ή συνεργάτες)
  • Matching Bonus (το οποίο σας δίνει ποσοστό απο τα κέρδη των συνεργατών σας)
  • Pairing Bonus (το οποίο σας δίνει κέρδη όταν στο binary plan συμπληρωσετε δεξί και αριστερό πόδι ισόποσα)
  • Forced Matrix Bonus (το οποιο σας δίνει κέρδη απο τις εγγραφές των Sponsors σας που μπαίνουν απο κάτω σας στο Matrix Plan)

Όλα αυτά όμως δεν είναι τόσο σημαντικά ώς προς τη δομή τους, είναι σημαντικό όμως να πάρετε απάντηση σε μερικές σημαντικές ερωτήσεις:

  • Πόσο γρήγορα μπορώ να έχω έσοδο στον τραπεζικό μου λογαριασμό 20€;
  • Τι πρέπει ακριβώς να κάνω για να βγάλω 1000€ όσο πιο γρήγορα γίνεται και να εξαρτάται μόνο απο εμένα και όχι απο τους αναδόχους ή την ομάδα μου;
  • Πόσους πελάτες χρειάζομαι και τι πρέπει να αγοράσουν για να βγάζω 200€ κάθε μήνα;
  • Ποιό είναι το Payout της εταιρίας; Δηλαδή πόσος απο το τζίρο της εταιρίας γυρίζει πίσω σε κέρδη των συνεργατών που πουλάνε;
  • Τι πωλήσεις πρέπει να κάνω σε ευρώ για να βγάλω τα πρώτα μου 1000€;
  • Η εταιρία πληρώνει στα τελευταία επίπεδα που εγώ θα μπώ ή θα πλήρώνονται μόνο οι ανάδοχοι των αναδόχων μου και όλοι οι άλλοι θα βγάζουμε ψίχουλα;

Ποιά ειναι η καλύτερη εταιρία δικτυακού Marketing στην Ελλάδα;

Θέλω να ξεκαθαρίσω οτι αυτό είναι μια καθαρά προσωπική εκτίμηση και δεν σημαίνει οτι όλοι θα συμφωνήσουν.

Η εμπειρία μου πηγάζει απο 4 εταιρίες με τις οποίες συνεργάστηκα στο παρελθόν, άρα υπάρχουν πολύ πιο έμπειροι δικτυωτές απο εμένα για να απαντήσουν.

Ο καθένας προφανώς θα προτίνει την εταιρία με την οποία συνεργάζεται και θα εξηγήσει τους λόγους, πράγμα που δεν είναι κακό.

Για εμένα θα πρέπει κανείς να σκεφτεί τα παρακάτω ερωτήματα και να απαντήσει για να πάρει μια απόφαση.

  • Είναι σημαντικό για εμένα να συνεργάζομαι με μια εταιρία που έχει πολλά χρόνια στο χώρο και είναι γνωστή ακόμα και αν δεν πληρώνει καλά;
  • Μπορώ ώς πωλητής της εταιρίας να πουλάω μόνο τα προιόντα και να βγάζω χρήματα χωρίς να γράφω συνεργάτες;
  • Η εταιρία με την οποία συνεργάζομαι έχει κλείσει τα 2 πρώτα χρόνια ζωής;
  • Υπάρχει άλλος άνθρωπος εκτός απο τον ανάδοχο μου να με βοηθήσει; Υπάρχει ενεργή ομάδα;
  • Υπάρχουν αναφορές στην εταιρία μου στο Internet; Δουλεύει κάποιος άλλος με αυτή την εταιρία; Μήπως να πάρω τηλέφωνο κάποιον τρίτο να ρωτήσω;

Ας περάσουμε όμως στο ερώτημα για το ποια είναι η καλύτερη εταιρία δικτυακού Marketing στην Ελλάδα κατα την προσωπική μου άποψη.

Η εταιρία με την οποία συνεργάζομαι απο το 2014 και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος απο τα χαρακτηριστικά της είναι η OurGlobalIdea (ξεκίνησα με ένα πρόγραμμα της, την OGIDiscounts αλλά πλέον χρησιμοποιώ και προωθώ όλα της προγράμματα).

Σε γενικές γραμμές είναι μια εταιρία η οποία έχει περίπου μια πενταετία, πληρώνει στην ώρα της, έχει απίστευτο σύστημα εκπαίδευσης πωλήσεων και πολύ δυνατή ομάδα στην Ελλάδα.

Αναπτύσσει συνεχώς νέες υπηρεσίες και έχει ένα πολύ καλό ιστορικό.

Ξεκίνησε απο μια πλατφόρμα εκπτώσεων και έχει φτάσει να εκπαιδεύει επιχειρηματίες στα εργαλεία Internet Marketing και αρκετά Sites και eshops  μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα έχουν φτιαχτεί χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες της.

Μάλλιστα οι περισσότεροι συνεργάτες που έφτιαξαν αυτά τα Websites και τα eshops δεν είχαν ιδέα τι σημαίνει Internet Marketing πριν ξεκινήσουν, ενώ χάρη στις δωρεάν τακτικές εκπαιδεύσεις έχουν γίνει επαγγελματίες στο αντικείμενο και βοηθούν καθημερινά επιχειρηματίες της χώρας μας.

Πώς μπορώ να βγάλω πολλά χρήματα σε μια εταιρία δικτυακού Marketing;

Η απάντηση είναι απλή: Ξεκινάτε, εκπαιδεύεστε, αποκτάτε δεξιότητες πωλήσεων και κάνετε πολλές πωλήσεις!

Μέρος των χρημάτων που θα φέρετε σε μια εταιρία δικτυακού Marketing, καταλήγουν σε εσάς.

Περισσότερες πωλήσεις σημαίνουν περισσότερα χρήματα στην τσέπη σας.

Άν απλά γραφτείτε και πληρώσετε το μεγαλύτερο πακέτο εγγραφής και δεν κάνετε καμμία πώληση, έχετε απλά χάσει χρήματα, διότι αν η εταιρία δεν βγάλει χρήματα δεν θα σας δώσει ποσοστό.

Θεωρώ την ενασχόληση σας σε κάποια εταιρία MLM απαραίτητη για την ανάπτυξη των πωλησιακών σας δυνατοτήτων.

Άρα ακόμα και αν δεν τα καταφέρετε, φροντίστε να εκμεταλλευτείτε τις εκπαιδεύσεις πάνω στις πωλήσεις και δεν θα χάσετε.

Ελπίζω να μην περίμενε κανείς να αποκαλύψω τον μυστικό τρόπο να γίνουμε εκατομυριούχοι χωρίς δουλειά… όμως ουσιαστικά έχω κατανοήσει οτι κάποιος για να έχει σφαιρική άποψη πρέπει να έχει δοκιμάσει κάποιο διάστημα και το δικτυακό marketing (MLM) πριν το κατακρίνει.

Σίγουρα δεν είναι για όλους και σίγουρα δεν είναι επένδυση ή κάτι που δεν θέλει δουλειά.

Μιχάλης Μίγγος